تعمیر لپ تاپ در محل
مشکل رایج لپ تاپ و تعمیر لپ تاپ
نوامبر 3, 2020
تعمیر لپ تاپ
چرا باید تعمیر لپ تاپ در محل را انتخاب کنیم؟
ژوئن 29, 2021

تعمیر کامپیوتر در محل با اورژانس کامپیوتر تهران

در جوامع شهری مشکلات ترافیکی زیادی وجود دارد و مردم برای رفت و آمد با مشکلات زیادی مواجه هستند. به همین خاطر بیشتر افراد ترجیح می دهند در محیط منزل خدمات کامپیوتری را دریافت کنند. تعمیر کامپیوتر در محل یکی از خدمات کامپیوتری فوق العاده است که برای هر شرکت یک امتیاز به حساب می آید. در واقع مشتریان از این نوع خدمت رسانی استقبال زیادی می کنند.

ضرورت بهره مندی از تعمیر کامپیوتر در محل

 تعمیر کامپیوتر در محل می تواند سرعت خدمت رسانی را افزایش دهد. در واقع بیشتر افراد با اولین تماس با شرکت می توانند از این نوع خدمات بهره مند شوند. در چنین شرایطی شما زمان چندانی صرف انتظار برای دریافت خدمات نخواهید کرد. کارشناسان پاسخگوی شرکت با شما ارتباط می گیرند و برای آمدن کارشناس به منزل با شما هماهنگ می کنند.

 زمان تعیینی برای تعمیر کامپیوتر در محل با توجه به نظر مشتری تعیین می گردد. معمولاً این زمان در صورت تایید شما یک یا چند ساعت بعد از تماس خواهد بود.

خصوصیات تعمیرکاران اورژانس کامپیوتر تهران

 تعمیرکاران کامپیوتر افراد خبره و حرفه ای هستند و دارای مدرک معتبر و مرتبط با رشته می باشند. این افراد تمام دقت و تمرکز خود را برای انجام تعمیرات کامپیوتر به خدمت می گیرند.

مزایای بهره مندی از تعمیر کامپیوتر در محل چیست؟

تعمیر کامپیوتر در محل سود زیادی برای مشتریان دارد. به همین خاطر بیشتر افراد از این نوع خدمات کامپیوتری استقبال می کنند.

کامپیوترها از وزن بیشتری نسبت به لپ تاپ ها برخوردار بوده و تجهیزات بیشتری به همراه دارند. به همین خاطر بیشتر افراد ترجیح می دهند خدمات کامپیوتری را در محل دریافت کنند.

 ممکن است قطعات کامپیوتری در حین جا به جایی دچار ضربه و شکستگی شوند. همچنین شما برای بردن این قطعات به تعمیرگاه کامپیوتر باید چند ساعت در ترافیک باشید. ضمن اینکه ممکن است هزینه زیادی برای رفت و آمد پرداخت کنید. در واقع حمل کامپیوتر تا تعمیرگاه می تواند وقت شما را بگیرد و شما را از انجام کارهای روزمره باز دارد. همچنین ممکن است هزینه زیادی را برای بردن تا تعمیرگاه به خود اختصاص دهد.

 زمانی که کامپیوترها به تعمیرگاه آورده می شوند، در صف انتظار قرار می گیرند. برای گرفتن نتیجه از این تعمیر باید هر روز پیگیری کنید و خواهان تعمیر کامپیوتر شوید. در حالی که با تعمیر کامپیوتر در محل می توانید در کمترین زمان کامپیوتر خود را تعمیر کنید.

زمانی که کامپیوتر وسیله کار شما باشد، حساسیت تان برای تعمیر و تحویل فوری کامپیوتر بیشتر می شود. در واقع شما می خواهید کامپیوتر به سرعت تعمیر شود. تعمیر کامپیوتر در محل چنین امتیازی را برای شما به وجود می آورد.

نظارت بر کار تعمیرکاران در حین انجام تعمیر کامپیوتر در محل

 مطلب دیگری نیز در مورد تعمیر کامپیوتر در محل دارد. بیشتر افراد تمایل دارند نظاره گر کار تعمیرکاران باشند. در واقع این موضوع مختص تعمیرکاران کامپیوتر یا لپ تاپ نیست. متاسفانه در حال حاضر نمونه قطعات فیک و همچنین شرکت های کلاهبردار زیادی در بازار وجود دارند. از این رو افراد تعمیر کامپیوتر در محل را ترجیح می دهند. به عنوان مثال تعمیرکار به شما اطلاع می دهد که کامپیوتر دچار مشکل هارد شده است. زمانی که این تعمیر یا تعویض قطعه در مقابل دید شما انجام شود، ارزش تعمیرات بیشتر خواهد بود.

 کامپیوترها و لپ تاپ ها قطعات تخصصی هستند و هر فردی مبنی بر تجربه و گمان های شخصی نمی تواند آن ها را تعمیر کند. این موضوع می تواند باعث از بین رفتن قطعات یا بدتر شدن مشکل شود.

معرفی اورژانس کامپیوتر تهران و خدمات آن

اورژانس کامپیوتر تهران یک شرکت معتبر در زمینه خدمات کامپیوتری است. این شرکت تمام خدمات کامپیوتری همچون نصب ویندوز، نصب آنتی ویروس و نرم افزار، نصب بازی، ویروس یابی، تهیه بک آپ، بازیابی اطلاعات رایانه، تعویض قطعه و… را انجام می دهد.

همان طور که می دانید تعمیرات و خدمات کامپیوتری در دو نوع سخت افزاری و نرم افزاری به مشتریان ارائه می گردد. به عنوان مثال تعویض ال سی دی، هارد، مادربرد، تعویض قطعه و… مربوط به تعمیرات سخت افزاری و انجام کارهایی نظیر نصب ویندوز، برطرف کردن علت کندی سیستم، پاکسازی سیستم از ویروس و… جزء کارهای نرم افزاری است.  

اورژانس کامپیوتر تهران، تعمیر کامپیوتر در محل را به شکل تضمینی به مشتریان ارائه می کند. در واقع شرکت در صورت بروز هر گونه مشکلی، اقدام به برطرف کردن آن به شکل رایگان می کند.

استفاده از قطعات اصلی

نکته مهم دیگر اینکه اورژانس کامپیوتر تهران از قطعات اصلی برای تعمیر کامپیوتر در محل بهره مند می شوند. این قطعات در نوع برند و اورجینال تهیه می شوند و فاکتور آن نیز به مشتری ارائه می گردد.

قیمت خدمات

قیمت در نظر گرفته شده برای خدمات کامپیوتری اورژانس کامپیوتر تهران نیز بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه است. این قیمت مناسب و اقتصادی را می توانید با مقایسه قیمت ها متوجه شوید. قیمت تمام خدمات، قطعات و دستمزد متخصصان و تعمیرکاران در فاکتور آورده شده و به مشتری تقدیم می گردد. مشتری نیز بعد از تعمیرات، کامپیوتر خود را تست کرده و در صورت رضایت اقدام به پرداخت هزینه فاکتور خواهد کرد.  

تعمیر کامپیوتر در محل بدون پرداخت هزینه ایاب و ذهاب محاسبه می شود و این موضوع یکی از مهم ترین امتیازات در نظر گرفته شده اورژانس کامپیوتر تهران برای مشتریان است. اورژانس کامپیوتر تهران سابقه طولانی در ارائه خدمات کامپیوتری دارد و نیروی کار خود را از افراد قابل اعتماد، متخصص، مسئولیت پذیر، وظیفه شناس، متعهد و با وجدان انتخاب می کند.

تعمیر کامپیوتر در محل؛امنیت بالا

توجه داشته باشید که کامپیوترها وسایل شخصی شما هستند و می توانند حاوی اطلاعات زیادی باشند. ضمن اینکه برخی از افراد بی وجدان در حین دست یابی به کامپیوتر، اقدام به بازیابی اطلاعات می کنند. برای جلوگیری از این مشکلات بهتر است از تعمیر کامپیوتر در محل بهره مند شوید. در این صورت با خیال راحت کامپیوتر خود را به تعمیرکاران می سپارید. ضمن اینکه زمان کمتری برای انجام این تعمیر نیاز خواهید داشت. در نتیجه به سرعت می توانید به انجام امور شغلی خود مشغول شوید.

5/5 - (31 امتیاز)

2 دیدگاه ها

  1. کاوه تهرانی گفت:

    ممنون از پرسنل خوب و با تجربتون ، جناب مهندس حسینی تشریف آوردن مشکل کامپیوتر ما که هیچ شرکتی نتونست درست کنه رو ظرف مدت ۱۵ دقیقه حل کردن ، هنگ بی سابقه ای که جاهای دیگه بهمون گفتن سی پی یو نیم سوز شده ولی همون رو جناب حسینی خیلی راحت برامون بر طرف کردن ، واقعا یک دنیا سپاس 🙏🏽🙏🏽

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما