لپ تاپ خیس
خیس شدن لپ تاپ
اکتبر 28, 2018
قفل گذاری ویندوز
دسامبر 11, 2018

روشهایی برای جلوگیری از هنگ کردن کامپیوتر

اورژانس کامپیوتر تهران متخصص در تعمیر لپ تاپ در محل و تعمیر کامپیوتر در محل توصیه هایی برای زمان هنگ کردن زندگی دیجتالتان به شما عزیزان تقدیم میکند تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

صفحات آبی مرگ ، مشکلات هنگ کردن برنامه ها، از جمله رایج ترین مشکلات کاربران در کامپیوتر خانگی و لپ تاپ است. بهترین راه در این لحظه ریستارت کردن است، اما شاید راه اندازی مجدد برای چند لحظه مشکلمان را حل کند اکثر کاربران در هنگام هنگ کردن سیستم عصبانی شده و کار با آن بسیار مشکل می شود.

صبر کنید (البته صبر را سر لوحه زندگیتان قرار دهید):

چند دقیقه ای وقت بدهید تا سیستم کار پردازش را انجام دهد. گاهی وقت ها یک سیستم ممکن است ظاهرا هنگ کرده باشد اما در واقعیت فقط کند شده یا در حال پردازش یک کار پیچیده است.

شاید سیستم قفل (Lock) شده است:

چک کنید که سیستم به فشردن دکمه Caps Lock بر روی صفحه کلید چراغ روشن یا خاموش میشود. اگر چراغ روشن و خاموش شد کارهای بعدی را انجام دهید. اگر هیچ اتفاقی نیفتاد، سیستم قفل شده و باید سیستم را دوباره ریستارت کنید.

بستن نرم افزارهایی که قفل شده:

اگر Caps Lock فعال و غیر فعال میشود یعنی ویندوز هنوز در حال اجراس ، اما برنامه دیگری است که پاسخ نمیدهد و باعث هنگ کردن سیستم شده است. کلیدهای Ctrl+Alt+Delete را با هم فشار دهید تا پنجرهTask Manager برایتان باز شود. وقتی این پنجره باز شد، برنامه ای را که پاسخ نمیدهد انتخاب کنید و گزینهEnd Task را بزنید. این عمل کامپیوتر را از حالت فقل خارج میکند.

راه اندازی مجدد کامپیوترتان:

اگر هیچکدام از روشهای بالا جواب نداد، شما باید سیستم خودرا دوباره ریست کنید. برای اینکار دکمه پاور را فشار داده و نگه دارید تا وقتی که خاموش شود. چند ثانیه صبر کنید و بعد از آن سیستم را روشن کنید و اجازه دهید که به صورت نرمال راه اندازی شود.

با ما در تماس باشید:

اگر هیچ یک از روش های گفته شده مفید نبود ما پیشنهاد میکنیم که کامپیوتر خود را به یکی از تعمیرکاران اورژانس کامپیوتر یا با مشاورین متخصص ما بصورت رایگان درمیان بگذارید تا مشکلتان را حل نماییم.

4.9/5 - (116 امتیاز)

2 دیدگاه ها

  1. مجید راستی گفت:

    خیلی آموزنده و عالی بود واقعا مرسی ، فقط یه سوال داشتم ، من موقع ای که فلش وصل میکنم به کامپیوترم یه صفحه آبی باز میشه نمیدونم چرا اینجوری میشه ، ممنون میشم راهنمایی کنید ، 🙏🏽🙏🏽

    • احسان حسینی گفت:

      لطفاً از قسمت تماس با ما در ارتباط باشید دوستان راهنماییتون کنند 🙏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما