تعمیر کامپیوتر در محل با اورژانس کامپیوتر تهران
ژوئن 9, 2021
تعمیر لپ تاپ

تعمیر لپ تاپ

چرا باید تعمیر لپ تاپ در محل را انتخاب کنیم؟

لپ تاپ ها نسبت به کامپیوترها از حساسیت بالایی در تعمیرات برخوردار هستند. ضمن اینکه قیمت های متفاوتی را نیز به خود اختصاص می دهند. بنابراین تعمیرات لپ تاپ اهمیت زیادی دارد و متخصصان حرفه ای باید اقدام به تعمیر آن نمایند. امروزه بیشتر دارندگان لپ تاپ از تعمیر لپ تاپ در محل استقبال می کنند.

معرفی اورژانس کامپیوتر تهران

اورژانس کامپیوتر تهران یکی از مراکز فعال ارائه دهنده خدمات کامپیوتری است. این مرکز تمام خدمات کامپیوتری را به مشتریان ارائه می کند. بسیاری از مشتریان از سال های دور همواره انتظار داشته اند که خدمات کامپیوتری در محل را دریافت کنند. این خدمات در بخش های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری قابل انجام است. تعمیر لپ تاپ در محل به منظور اصلاح، بهبودی و تعمیر قطعات سخت افزاری انجام می گیرد. ممکن است لپ تاپ شما به مشکلات ویروسی دچار شده باشد، همچنین ممکن است در بالا آمدن ویندوز کند شده باشد و… تمام این موارد می توانند با خدمات کامپیوتری در محل برطرف و حل شوند.

تعمیر لپ تاپ
تعمیر لپ تاپ

چرا تعمیر لپ تاپ در محل اهمیت دارد؟

تعمیر لپ تاپ در محل از اقدامات سودمند برای مشتریان است. بیشتر مشتریان از رفت و آمدهای روزانه در روزهای پرترافیک، آلوده، بسیار سرد و گرم گله مند هستند. این افراد تمایل دارند خدمات مورد نیاز خود را درب منزل دریافت کنند. اهمیت این موضوع با شیوع بیماری کرونا افزایش پیدا کرده است. با شیوع بیماری کرونا، بسیاری از افراد سعی دارند در ایام کرونایی رفت و آمدهای خود را در محیط شهری به حداقل برسانند. 

تعمیر لپ تاپ در محل می تواند شرایط برای کاهش رفت و آمدها در فضای شهری را فراهم آورد. واقعیت امر این است که هیچ فردی تمایل به رفت و آمد در فضاهای شهری آلوده و شلوغ ندارد. تعمیر لپ تاپ در محل می تواند فرد را از هر گونه رفت و آمد نه چندان مهم فارغ کند.

خدمات مهم تعمیر لپ تاپ در محل

تعمیر لپ تاپ در محل می تواند به دلیل رفع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری باشد. مشکلات نرم افزاری شامل رفع هنگی سیستم، مشکلات مربوط به ویندوز، اختلال در تاچ لپ تاپ، ویروسی شدن لپ تاپ، نصب و راه اندازی ویندوز، نصب نرم افزارها، برطرف کردن مشکلات نرم افزاری، نصب بازی، آپدیت کردن سیستم، به روزرسانی نرم افزارها و… از جمله خدمات نرم افزاری اورژانس کامپیوتر تهران است.

 خدمات سخت افزاری این شرکت نیز شامل تعمیرات یا تعویض قطعات مربوط به لپ تاپ همچون درگاه USB، تعویض کارت گرافیک، تعویض هارد، برطرف کردن مشکلات باتری، مشکلات مربوط به کارت صدا، آی سی ها، تعمیر مادربرد، مشکل اتصالات برقی، حل مشکلات مربوط به فن و… است.

مشخصات تعمیرکاران اورژانس کامپیوتر تهران

 تخصص و تبحر تعمیرکاران لپ تاپ و کامپیوتر در تعمیرات حرف اول می زند. اورژانس کامپیوتر تهران کلیه افراد تعمیرکار خود را از متخصص باتجربه و با سابقه انتخاب می کند. این افراد متعهد، کاربلد، دقیق و مسئول هستند و تمام مراحل اجرایی تعمیرات را به شکل صحیح ارائه می کنند. تعمیرکاران به شکل آکادمیک و تجربی تعمیرات تخصصی کامپیوتر را سپری کرده اند. اطلاعات مهم و پایه ای در مورد عملکرد قطعات و جایگاه هر یک را می دانند. همچنین با برندهای مختلف لپ تاپ آشنایی کامل دارند و به همین علت می توانند تعمیر لپ تاپ را به سرعت انجام دهند.

 اگر چه لپ تاپ ها در وضعیت چیدمان قطعات شباهت زیادی به یکدیگر دارند اما این قطعات نیز در برخی از برندها تفاوت های جزئی با هم دارند. فرد متخصص باید با این نوع تغییرات و تفاوت ها به خوبی آشنایی داشته باشد. اطلاعات و نحوه تعمیرات متخصصان اورژانس کامپیوتر تهران باید هر چند وقت یک بار آپدیت و به روزرسانی شود. در واقع این نوع تعمیرات باید مطابق با استانداردهای روز دنیا به روزرسانی شوند.

اورژانس کامپیوتر تهران همان طور که از نامش مشخص است در انجام خدمات و تعمیر لپ تاپ بسیار سرعتی عمل می کند. در واقع با اولین تماس می توانید کمتر از یک ساعت و نهایتاً چند ساعت از تعمیر لپ تاپ در محل بهره مند شوید.  

هزینه تعمیر لپ تاپ در محل

تعمیر لپ تاپ در محل بدون در نظر گرفتن رفت و آمد فرد تعمیرکار و متخصص محاسبه می شود. در واقع در پروسه تعمیرات، فقط هزینه تعمیر کردن لپ تاپ و کامپیوتر از شما درخواست می شود. بسیاری از افراد گمان می کنند بهره مندی از تعمیر لپ تاپ بسیار پر هزینه است و افرادی که از این نوع خدمات بهره مند می شوند، باید هزینه زیادی برای تعمیرات پرداخت کنند. این گمان کاملاً اشتباه است. در اورژانس کامپیوتر تهران، هزینه ایاب و ذهاب به شکل رایگان بوده و فقط هزینه تعمیرات با صدور فاکتور محاسبه می شود.

گارانتی خدمات و نظارت تعمیرات

تعمیر لپ تاپ در محل با گارانتی به مشتری عرضه می شود. در صورت بروز هر گونه مشکل مشتری می تواند از تعمیرات مجدد لپ تاپ به شکل رایگان بهره مند شود. البته این مشکل باید مربوط به کیفیت و نحوه تعمیر لپ تاپ توسط متخصصان باشد.

تعمیرات لپ تاپ در محل امکان نظارت مستقیم بر روی کار متخصصان کامپیوتر و تعمیرکاران لپ تاپ را فراهم می کند. در واقع شما با نظارت مستقیم می توانید از کیفیت کار تعمیرکاران لپ تاپ مطمئن شوید. همچنین از به کار بردن قطعات اصل و با کیفیت در پروسه تعمیرات آگاه شوید. این قطعات با ضمانت به مشتری عرضه می شوند و در کیفیت بالا تهیه می گردند.

 لپ تاپ ها حاوی اطلاعات محرمانه زیادی هستند. به همین خاطر بیشتر افراد بر روی این نوع وسایل شخصی حساسیت زیادی دارند و تمایل دارند این نوع تعمیرات را در محل انجام دهند. در واقع بسیاری از تعمیرکاران فرصت طلب اقدام به بازیابی اطلاعات لپ تاپ می کنند یا سایر فضای ذخیره سازی آن را مورد بررسی و تفتیش قرار می دهند. به همین خاطر امروزه پیدا کردن تعمیرکاران کاربلد اهمیت زیادی دارد. اورژانس کامپیوتر تهران سلامت و کیفیت کاری خود را تضمین می کند. همچنین مشتری می تواند برای پرهیز از هر گونه شبهه ای تعمیر لپ تاپ در محل را انتخاب کند.

5/5 - (67 امتیاز)

2 دیدگاه ها

  1. Shabnam Rezaeii گفت:

    خیلی کمکم کردید ممنونم واقعا ازتون 💐💐🌺🌷🙏🏻

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما